2013. március 9., szombat

Egy kis mondat . . . . .

Sziasztok!

Gonoszkodok egy kicsit késő este :D és hozok egy pici mondatocskát a következő fejezetből :D íme is:

"- Rögtön jövök - álltam fel az asztalunktól és a ház felé indultam, hogy felfrissítsem magam egy kicsit.

Éppen kikerültem az emberek látóköréből és felléptem a teraszra mikor egy kar hirtelen megragadott és az egyik oszlop mögé rántott, hogy takarásban legyünk.

Egy meglepett sikoly féleség hagyta volna el a szám, de arra már nem volt lehetőségem más már megakadályozott benne. "



Nos, hogy mi történik Kiaraval nemsokára kiderül. Nemtudom holnap tudok e annyit gépnél lenni, hogy befejezzem, de igyekszek majd hozni.

Addig is aki gondolja ide is benézhet, egy korábbi történetem, miérteket ide nem írok, oda és a régi blogjaimra korábban írtam, de ez mellett ahogy tudok szeretném majd ezt befejezni:

robsten-kifutorol-aszerelemig.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése