2013. szeptember 1., vasárnap

Részlet a következő fejezetből :)

Sziasztok!

Bizony régen volt itt friss, de mostanság ha időm is volt a másik történtre volt inkább kedvem, de jön most már ide is. Most kezdésnek csak egy kis részlet a következő fejezetből :)
Sajna nem ma jön a teljes, van még más dolgom is és pihenni is kéne kicsit sajna a tizenkét órázás minden erőmet elveszi, de ha délutános is leszek kivételesen rövid műszakba így hét elején megpróbálom hozni a teljes fejezetet. Péntekig mindenképpen mert akkor reggeltől vasárnap estig Siófokon leszek így addig mindenképp jön. Addig is kitartás, és köszönöm, hogy várjátok. Puszi :)


Íme tehát a részlet:


"Hóvihar. Komolyan ez is csak velem fordulhat elő. Az tuti, hogyha egyszer visszajutunk a nagyházba Sophiet megfolytom.

Kellett nekünk idejönni. Ebbe is a kis kunyhóba messze a háztól egy hegy tetején. Bár mi tagadás gyönyörű itt fent.

A lábunk előtt a csodás kilátás, az esti fények gyönyörűek. Mindent fehér hó takaró fed. Kell ennél szebb látvány? Ráadásul szerintem minden nő álma ezt egy ilyen pasi társaságában élvezni mint Derek Hampton.

Én mégsem annyira tudtam ennek a részének örülni.

Vagy inkább féltem tőle?

Most már tudom, hogy miért akarta Sophie, hogy eljöjjünk ide. Kettesben akart hagyni vele. Csak azt nem tudtuk, hogy az időjárás közbeszól és itt ragadhatunk. És még Derek ajándéka sem lett meg. Amiért tulajdonképpen idejöttünk.

Sophie azt mondta Dereknek itt lesz a karácsonyi ajándéka.

Ebben a kis fa házikóban ami tényleg mesés. Itt is akárcsak a nagyházban hangulatos fények, odakint a hó esik jelezve az igazi nagy hóvihar közeledtét.

A kandallóban tűz ég, míg én az ablak előtt állva szemléltem ki miután körbenéztem a kis házban. Amiben csupán egy kis konyha szerűség volt, egy helyes kis szobával és fürdővel. A szobára visszatérve nem kerülhette el a figyelmemet a szoba közepén álló hatalmas baldachinos ágy.

Erre a látványra rögtön olyan képek sokasága pergett le előttem amiket rögtön el is űztem. Inkább az ablakból elém táruló látványra koncentráltam miközben pörgött az agyam, hogy mit is keresünk itt.

Ekkor bukkant fel Derek mögöttem és estem rabul ugyanabban a csapdában mint tegnap este. Hátulról a karjaiba kerültem, és magához ölelt majd megszólalt:

- Ha szerencsénk van még visszaérhetünk a vihar előtt. Vagy kivárhatjuk itt a végét - mondta ezt már szinte suttogva a fülembe, mire a szívem majd kiugrott a mellkasomból.

És ekkor még képes voltam józanul gondolkodni leesett a dolog. Hogy jobb ha nem is keresem a házban Sophie Dereknek szánt karácsonyi ajándékát. Mert az ajándékát itt tartja a karjaiban. Már minden világos volt.

- Te döntesz Kiara - suttogta Derek  . . . . . "

3 megjegyzés:

  1. Drága egyetlen, és felülmúlhatatlan csajszikám, Szia! :) Áááá!!! Ez nem igaz! Nem hiszem el!!! Most azon gondolkodom per pillanat, hogy most leginkább csókot adnék neked (nem szájra) xD -, avagy verjelek meg?! De mivel nem bántanálak a világért se! Így az első variáció áll fent! *.* Már nagyon vártam, hogy újra eme történeted is folytatódjon. Már hiányzott! Így nagyon megörültem neki, hogy kaptunk valamit, egészen pontosabban egy kis ízelítőt, a folytatásból... amelyet már most nagyon várok, hogy teljes egészében olvashassam! ;) Mondtam már, hogy imádom Sophie-t? ha nem, akkor most igen! xD Ahogyan téged is, még mindig! ;)
    Amikor olvastam, hogy Derek (majdnem Christian-t írtam) :D:D:D - az ajándékát keresi ott a kis kunyhóban, és hogy Kiara is ott van, na akkor már tudtam, hogy az ajándék, az Kiara és egy avagy jobbik esetben két csodálatos - vagyis remélem, hogy az lesz - éjszaka / nap lesz majd, kettesben. S azt kell hogy mondjam, szerintem ennél jobb és élményesebb ajándékot nem is kaphatna Derek, de szerintem Kiara sem! Jó ötlet, fantasztikus ajándék!
    Így csak azt tudom mondani, hogy hajrá! És hogy már nagyon várom a folytatást! ;) Millió csók és ölelés!
    Love: Candy D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drága vagy :) a teljesből kiderül majd, hogy Derek megkapja e az ajándékot ha érted mire gondolok :D hmmm meglátjuk :)
      örülök, hogy ez a kis részlet tetszett remélem a teljes is fog, és köszönöm <3

      Pusszantlak csajszim

      Törlés
  2. Csak most találtam rá erre a történetre,nagyon tetszik, de sajna nem tudom van e folytatása,mert szívesen olvasnám tovább!

    VálaszTörlés